0 1 0 0 0 27.02.2003 Casper HaringSeks się dobrze sprzedaje: Walka kotekDwie kobiety w eleganckich żakietach jedzą lunch w ogródku ładnej kafejki. W pewnym momencie zaczynają się kłócić o smak piwa. Sprzeczka przeradza się w walkę wręcz, kobiety zdzierają sobie nawzajem ubrania i uprawiając zapasy w samych stanikach i majtkach lądują w pobliskiej fontannie. To nowa scena kontrowersyjnej reklamy z "walczącymi kotkami" - reklamy Millera, amerykańskiego potentata branży piwnej. shockvertising
0 1 0 0 0 6.03.2003 Casper HaringOstateczna ironiczna puenta dla sexy markiReklama: modelka pokazująca swe włosy łonowe wygolone w kształt logo firmy. W lutowym numerze magazynu „Vogue” znajduje się zdjęcie, na którym skąpo odziana modelka Carmen Kass odchyla swe figi, aby pokazać logo Gucciego, w które wpatrzony jest mężczyzna kucający między jej nogami. shockvertising
0 1 0 0 0 6.03.2003 Hubert ZientekCrocodile hunter – uczcie się marketingu od niego- Zobaczcie jak się łapie grzechotnika ręką za ogon! - krzyczał Steve Irving w jednym ze swoich ostatnich programów emitowanych na Animal Planet. Inny jego konkurent i również znakomity znawca biologii gadów - Mark Oshea ma zgoła odmienne podejście do tematu. shockvertising
0 1 0 0 0 20.03.2003 Elżbieta BromskaLepsze niż seksSeks jest narzędziem bardzo często wykorzystywanym w reklamie: szokuje, przykuwa uwagę i powoduje, że ludzie rozmawiają na temat takiej reklamy. Seks jest trudny do pokonania, ale co by Państwo powiedzieli na temat mężczyzny na kacu, który wyciąga z gardła żywego psa? shockvertising
0 1 0 0 0 24.04.2003 Elżbieta BromskaZadzwoń po koleżanki ze szkołyNa wpół lesbijskie gwiazdy pop Julia Wołkowa i Lena Katina (Tatu) wpadły na kolejny pomysł marketingowy, jak pozyskać jeszcze więcej zainteresowania. Ostatnio wydzwaniały do czternastoletnich uczennic, zapraszając je do pozowania nago do zbiorowej fotografii. Rosyjskie wokalistki, liczące po 18 lat, planują wykorzystanie zdjęcia na okładce swego następnego albumu. shockvertising
0 1 0 0 0 24.04.2003 Elżbieta BromskaBrudne myśli czy sprytny marketing?Reklama tenisówek oparta na motywach seksu oralnego? Czy to możliwe? Oczywiście, wszystko na to wskazuje. W zeszłym miesiącu tu i tam zaczęła pojawiać się taka właśnie reklama Pumy, choć wkrótce zaistniała wątpliwość, czy jest to prawdziwa reklama, parodia, czy też forma najbardziej zwodniczego "sub-wirusowego" marketingu. shockvertising