Lepsze niż seksLepsze niż seksLepsze niż seksLepsze niż seks

Lepsze niż seks

Lepsze niż seks
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

Seks jest narzędziem bardzo często wykorzystywanym w reklamie: szokuje, przykuwa uwagę i powoduje, że ludzie rozmawiają na temat takiej reklamy. Seks jest trudny do pokonania, ale co by Państwo powiedzieli na temat mężczyzny na kacu, który wyciąga z gardła żywego psa?

Jeżeli celem był szok, to Wrigley zrobił wspaniałą pracę ze swoją reklamą gumy do żucia Wrigley’s X-cite, która w zeszły weekend pojawiła się w Wielkiej Brytanii. Reklama pokazuje mężczyznę odpoczywającego na sofie po bardzo ciężkiej, pełnej imprezowania nocy. Po przebudzeniu nagle z ust wyciąga łapa, a następnie resztę mokrego, szarego pieska.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja