Reklama: modelka pokazująca swe włosy łonowe wygolone w kształt logo firmy. W lutowym numerze magazynu „Vogue” znajduje się zdjęcie, na którym skąpo odziana modelka Carmen Kass odchyla swe figi, aby pokazać logo Gucciego, w które wpatrzony jest mężczyzna kucający między jej nogami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklama wywołała mnóstwo szumu już w styczniu (pisaliśmy o tym w „ECU Marketing News”, styczeń 2003, s. 7).
Gazety z niemal całego świata rozpisywały się o niej, co oczywiście wpłynęło na pozycję reklamy w mediach i wzmocniło jej przekaz marketingowy. Nie zawsze z korzyścią dla marki: felietonista „Daily Mail” potępił jej twórców jako „nie lepszych od alfonsów oraz tych, którzy reklamują usługi seksualne przez telefon”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.