Ostateczna ironiczna puenta dla sexy markiOstateczna ironiczna puenta dla sexy markiOstateczna ironiczna puenta dla sexy markiOstateczna ironiczna puenta dla sexy marki

Ostateczna ironiczna puenta dla sexy marki

Ostateczna ironiczna puenta dla sexy marki
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Reklama: modelka pokazująca swe włosy łonowe wygolone w kształt logo firmy. W lutowym numerze magazynu „Vogue” znajduje się zdjęcie, na którym skąpo odziana modelka Carmen Kass odchyla swe figi, aby pokazać logo Gucciego, w które wpatrzony jest mężczyzna kucający między jej nogami.

Reklama wywołała mnóstwo szumu już w styczniu (pisaliśmy o tym w „ECU Marketing News”, styczeń 2003, s. 7).

Gazety z niemal całego świata rozpisywały się o niej, co oczywiście wpłynęło na pozycję reklamy w mediach i wzmocniło jej przekaz marketingowy. Nie zawsze z korzyścią dla marki: felietonista „Daily Mail” potępił jej twórców jako „nie lepszych od alfonsów oraz tych, którzy reklamują usługi seksualne przez telefon”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się