0 1 0 0 0 12.04.2019 Paweł HaberkaNa co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją eventową?Czym się różni gwardia narodowa od zawodowego wojska? Obie formacje mają mundury i broń. Ale jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach i to, co na pozór jest podobne, może bardzo się różnić po spojrzeniu przez lupę. Podobnie jest, jeśli chodzi o agencje eventowe. event marketing experiential marketing przetargi
0 1 0 0 3 11.12.2017 Jakub MüllerBiała Księga – wspólna inicjatywa agencji i reklamodawców. Czy po kilkunastu latach zlikwiduje patologie przetargowe?W jednym przetargu uczestniczy po kilkanaście agencji. Mijają miesiące, a postępowanie pozostaje nierozstrzygnięte. A niekiedy reklamodawca zaprasza agencje tylko po to, by zebrać informacje z rynku. Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej jest szansą, by takie praktyki zniknęły. Po raz pierwszy w historii wśród inicjatorów dokumentu byli reklamodawcy. Pokazano także, że na łamaniu standardów przetargowych finansowo tracą wszyscy. przetargi zarządzanie marką
0 1 0 0 0 2.01.2017 Jakub MüllerŚwięta, święta i po przetargu. Agencje dostały trzy dni na przygotowanie oferty dla PGE NarodowegoSpółka PL.2012+ zarządzająca stadionem PGE Narodowym ogłosiła, że czeka na oferty z zakresu obsługi graficznej. Na realizację prezentacji dała kilka dni tuż przed świętami Bożego Narodzenia. Agencje nie powinny być jednak zaskoczone. W ostatnich latach nie brakowało jeszcze dziwniejszych procedur przetargowych. przetargi
0 1 0 0 4 3.04.2012 Ścibor SzpakRejection fee: kupowanie kota w worku czy uczciwa gra?Zupełnie tego nie rozumiem: dlaczego mam płacić agencji za coś, czego być może nie kupię? Nawet kot w worku to przynajmniej kot, a jaką mam gwarancję, że w worku nie dostanę psa? To tak, jakbym płacił fryzjerowi za pokazanie mi zdjęcia z fryzurą, albo malarzowi za kiepski pomysł na pomalowanie mojego mieszkania. Tak rozumują firmy ogłaszające przetargi na kampanie reklamowe. Słusznie? felieton przetargi trendy