Telewizja reklamowa – co prawda w polskich warunkach brzmi to ciągle dość egzotycznie, jednak na świecie staje się ona coraz bardziej popularna.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Telewizja reklamowa to nic innego jak nowa forma reklamy, preferowana szczególnie przez wielkie korporacje. Wiele z nich uznało, iż w dzisiejszym świecie, by skutecznie promować zarówno własne produkty, jak i samą markę, nie wystarczą już kilkuminutowe spoty – zdecydowały się więc na stworzenie własnych telewizyjnych kanałów reklamowych.
Telewizje reklamowe mają w swojej ofercie oczywiście nie tylko spoty reklamowe, ale także wiadomości z życia firmy, wywiady, informacje o najnowszych rozwiązaniach technicznych stosowanych w korporacjach, a także porady.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |