Na mecz do kinaNa mecz do kinaNa mecz do kinaNa mecz do kina

Na mecz do kina

Na mecz do kina
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Multikino wpadło na doskonały pomysł. Zamiast filmów, w środowy wieczór zdecydowało się pokazać mecz na dużym ekranie. Być może nie każdy mecz byłby tego godzien i nie każdy przyciągnąłby tylu zainteresowanych. Chodzi tu jednak o Mecz, czyli spotkanie Wisły z Realem.

W środę po południu w trzech dużych salach krakowskiego Multikina był komplet. Skoro w mieście, w którym odbywa się spotkanie, masa osób poszła śledzić je na wielkim ekranie, nie inaczej musiało dziać się i w innych ośrodkach.

Już od poniedziałku wielu fanów piłki nożnej umawiało się na wspólne wypady do kina. Nie mając szans na bilet za kilkaset złotych (na aukcjach internetowych ceny dochodziły do tysiąca złotych), postanowili oglądać mecz wygodnie, w kinowych fotelach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja