Oj niegrzeczna, niegrzeczna - Marketing przy Kawie
Oj niegrzeczna, niegrzecznaOj niegrzeczna, niegrzecznaOj niegrzeczna, niegrzecznaOj niegrzeczna, niegrzeczna

Oj niegrzeczna, niegrzeczna

Oj niegrzeczna, niegrzeczna
Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

-

Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

Billboard z biustem. Banery w serwisach internetowych o tej samej treści. I hasło: “Koniec grzecznej telewizji”. Telewizja TVN mocniej i celniej uderza w rynek młodej widowni.

Przejść przez tunel pełen wygłodniałych szczurów, położyć się w trumnie wypełnionej pająkami albo zjeść świńską macicę – to oczywiście niektóre z zadań z programu „Nieustraszeni”, emitowanego od marca w Polsacie. Pisaliśmy już o nim wcześniej (zob. P.Ciemniewski, Polsat wzbudzi obrzydzenie, "MpK-A", nr 54, 19.02.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja