To wszystko nasza winaTo wszystko nasza winaTo wszystko nasza winaTo wszystko nasza wina

To wszystko nasza wina

To wszystko nasza wina
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Miało być strasznie i szokująco. Nie jest. Nowa ramówka MTV nie budzi w widzach aż takich kontrowersji, jakich można się było spodziewać. Po raz kolejny okazało się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują. W nowej ramówce tej popularnej stacji muzycznej zauważalne jest przede wszystkim jedno - coraz mniej tam muzyki.

O kontrowersjach związanych z nowymi programami na antenie MTV pisaliśmy już w "Marketingu przy Kawie" (zob. P.Ciemniewski, Ręka w odbycie – nowa ramówka w MTV, "MpK-A", nr 64, 13.05.2004). Stacji groziły kary ze strony oburzonej Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Część widzów była zszokowana drastycznymi zdjęciami pokazywanymi w czasie największej oglądalności, wtedy gdy przed telewizorami zasiadały również dzieci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja