0 4 0 0 0 20.08.2014 Sparc Media3 rodzaje danych do precyzyjnego kierowania komunikatów reklamowychZapychanie skrzynek e-mailowych wiadomościami zawierającymi niespersonalizowane komunikaty to już przeszłość. Pora postawić na targetowanie, do niego zaś potrzebne są dane. marketing wirusowy
14 1 0 0 2 4.07.2014 Martyna BieniasGoPro: zmienić punkt widzeniaDzięki niej można zobaczyć świat oczami pelikana, poczuć emocje spadochroniarza lub BASE jumperów skaczących z One World Trade Center. Filmy z tych wyczynów często stają się viralami, zyskując miliony wyświetleń. Wszystko dzięki GoPro – małej kamerze sportowej, która podbija świat. marketing wirusowy
3 1 0 0 1 21.03.2014 Natalia PiórczyńskaChyba lepiej, że znaleźliśmy tam tylko iPhone’a? Colonoscopy prankUkryta kamera i żarty z ludzi świeżo po zabiegu kolonoskopii – karkołomny pomysł. A jednak zrealizował go amerykański komik Jack Vale. Zleceniodawca żartu, Colon Cancer Alliance uważa, że warto imać się takich sposobów, by upowszechniać temat profilaktyki nowotworów jelita grubego. kampanie społeczne marketing wirusowy public relations
1 10 0 0 0 19.03.2014 Jakub MüllerMistrzowie ceremonii SamsungaSamsung doskonale opanował wywoływanie efektu wirusowego podczas wielkich ceremonii. Ze smarfonów tej marki korzystali Ellen DeGeneres podczas Oscarów 2014 i Rowan Atkinson na otwarciu olimpiady w Londynie. Brak bezpośredniej kontroli nad takim przekazem nie ma znaczenia. Istotny jest zasięg. marketing wirusowy
2 3 0 0 0 11.03.2014 Jakub MüllerNajemnik kilkanaście lat starszy – BMW wznowi serię „The Hire”?Pogłoski o reaktywowaniu przez BMW legendarnej serii „The Hire” z Clive’em Owenem w roli głównej brzmią jak przepis na sukces. Tyle że ewentualny następca będzie musiał zmierzyć się z wyzwaniami stojącymi przed każdym filmowym sequelem. I ze zmianami na rynku branded content. content marketing marketing wirusowy
2 1 0 0 0 4.03.2014 Bartosz NassalskiPepsi wkręca swojego krytykaPo ogromnym sukcesie virala „Test Drive” Pepsi znów namówiła Jeffa Gordona do szalonej jazdy. Tym razem wkręcony został dziennikarz, który kwestionował prawdziwość poprzedniego stunta. To kolejny przykład znanej marki wygrywającej własną słabość. marketing wirusowy