12 4 0 0 0 15.04.2015 Mateusz LubczańskiSzczypta wzruszenia zamiast strachu w akcjach prankvertisingowychChoć straszenie wciąż jest w modzie, potencjał tkwi także w akcjach z pozytywnym przekazem. Mogą budzić sympatię czy nostalgię, ale też wzruszać, nawet wyciskając łzy z oczu. marketing wirusowy
3 16 0 0 1 3.03.2015 Martyna BieniasNiebiesko-czarna czy biało-złota? Sukienka, która podbiła InternetO gustach się nie dyskutuje, dlatego mało kto w ostatnim tygodniu zastanawiał się, czy sukienka widoczna na zdjęciu, które rozprzestrzeniło się w Internecie, jest ładna, czy nie. Za to tysiące odbiorców zadawało sobie pytanie o jej prawdziwy kolor. marketing wirusowy
1 12 0 0 0 3.12.2014 Mateusz LubczańskiZ Targetu do Internetu, czyli sława z przypadkuHistoria Alexa, nastolatka z Teksasu, wydaje się nieprawdopodobna. Wystarczył jeden dzień, aby zdobył on internetową sławę, nie mając o tym zupełnie pojęcia. Jego popularność nie jest wynikiem zaplanowanej akcji marketingowej, ale pracodawca, sieć Target, na pewno na tym nie traci. Zdjęcie jej pracownika właśnie zostało memem roku serwisu Mashable. marketing wirusowy
16 1 0 0 1 29.10.2014 redakcjaStrach czai się w mroku (ranking akcji prankvertisingu 2014)Dziś będziemy trochę straszyć. Jak co roku publikujemy nasz subiektywny przegląd akcji prankvertisingowych lub reklam-horrorów. Wprawdzie w tej pierwszej kategorii amatorzy pokroju Sylwestra Wardęgi są bezkonkurencyjni, ale marki nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa. marketing wirusowy
0 10 0 0 0 1.10.2014 Mateusz Lubczański4chan wpada we własne sidła?Akcja „The Fappening”, czyli publikacja w Internecie zdjęć przedstawiających nagie gwiazdy, wywołała spore poruszenie online. Zabezpieczenia usługi iCloud okazały się niewystarczające. Po kilku dniach rozpoczęły się dyskusje o tym, jak można dziś chronić swoją prywatność. Ten problem przedstawiono w bardzo nietypowy sposób. marketing wirusowy
5 1 0 0 1 26.08.2014 Mateusz LubczańskiSprzedaj emocje. Samochód dodasz w pakiecieJeżeli chcesz szybko sprzedać używany samochód, wystawienie ogłoszenia na portalu może okazać się zbyt czasochłonne. Nawet niska cena może nie zachęcić potencjalnych nabywców. Musisz się wyróżnić. A do zyskania masz często więcej niż tylko kupca na auto. marketing wirusowy storytelling