Pepsi wkręca swojego krytykaPepsi wkręca swojego krytykaPepsi wkręca swojego krytykaPepsi wkręca swojego krytyka
Travis Okulski zaświadcza o autentyczności nagrania (fot. Pepsi)

Pepsi wkręca swojego krytyka

Pepsi wkręca swojego krytyka
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Po ogromnym sukcesie virala „Test Drive” Pepsi znów namówiła Jeffa Gordona do szalonej jazdy. Tym razem wkręcony został dziennikarz, który kwestionował prawdziwość poprzedniego stunta. To kolejny przykład znanej marki wygrywającej własną słabość.

W „Test Drive” (2013) kierowca wyścigów NASCAR przebiera się za spokojnego, szarego człowieka, aby wypróbować nowego Chevroleta Camaro. Z kamerą zainstalowaną w okularach oraz w butelce Pepsi Max wchodzi do samochodu wraz z niczego niespodziewającym się sprzedawcą.

Podczas jazdy budzi w sobie rasowego kierowcę, który swoją dziką jazdą przyprawia niemal o zawał serca towarzyszącego mu handlowca.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się