Najemnik kilkanaście lat starszy – BMW wznowi serię „The Hire”?Najemnik kilkanaście lat starszy – BMW wznowi serię „The Hire”?Najemnik kilkanaście lat starszy – BMW wznowi serię „The Hire”?Najemnik kilkanaście lat starszy – BMW wznowi serię „The Hire”?
Czy to się znowu uda? (fot. Unkown (BMW?))

Najemnik kilkanaście lat starszy – BMW wznowi serię „The Hire”?

Najemnik kilkanaście lat starszy – BMW wznowi serię „The Hire”?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Pogłoski o reaktywowaniu przez BMW legendarnej serii „The Hire” z Clive’em Owenem w roli głównej brzmią jak przepis na sukces. Tyle że ewentualny następca będzie musiał zmierzyć się z wyzwaniami stojącymi przed każdym filmowym sequelem. I ze zmianami na rynku branded content.

O powrocie kilkuminutowych filmów BMW zrealizowanych z rozmachem hollywoodzkich produkcji wspomniała Trudy Hardy, nowa wiceprezes ds. marketingu BMW w Ameryce Północnej podczas światowego kongresu branży motoryzacyjnej w Detroit. Oficjalnego komentarza zgodnie odmówili wszyscy: zarówno sama Hardy, jak i rzecznik prasowy BMW, agencja KBS+P obsługująca markę, wreszcie przedstawiciele branży reklamowej, którzy realizowali projekt w latach 2001–2003.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja