Pogłoski o reaktywowaniu przez BMW legendarnej serii „The Hire” z Clive’em Owenem w roli głównej brzmią jak przepis na sukces. Tyle że ewentualny następca będzie musiał zmierzyć się z wyzwaniami stojącymi przed każdym filmowym sequelem. I ze zmianami na rynku branded content.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
O powrocie kilkuminutowych filmów BMW zrealizowanych z rozmachem hollywoodzkich produkcji wspomniała Trudy Hardy, nowa wiceprezes ds. marketingu BMW w Ameryce Północnej podczas światowego kongresu branży motoryzacyjnej w Detroit. Oficjalnego komentarza zgodnie odmówili wszyscy: zarówno sama Hardy, jak i rzecznik prasowy BMW, agencja KBS+P obsługująca markę, wreszcie przedstawiciele branży reklamowej, którzy realizowali projekt w latach 2001–2003.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.