GoPro: zmienić punkt widzenia - Marketing przy Kawie
GoPro: zmienić punkt widzeniaGoPro: zmienić punkt widzeniaGoPro: zmienić punkt widzeniaGoPro: zmienić punkt widzenia

GoPro: zmienić punkt widzenia

GoPro: zmienić punkt widzenia
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Dzięki niej można zobaczyć świat oczami pelikana, poczuć emocje spadochroniarza lub BASE jumperów skaczących z One World Trade Center. Filmy z tych wyczynów często stają się viralami, zyskując miliony wyświetleń. Wszystko dzięki GoPro – małej kamerze sportowej, która podbija świat.

Piaskowe wzgórza w amerykańskim stanie Utah w okolicach Virgin. To w tej scenerii po kamienistym zboczu kanionu sunie na rowerze Nowozelandczyk Kelly McGarry. Zaraz, mijając 22-metrową przepaść, wykona tzw. backflip, czyli salto w tył. Tym samym wywalczy sobie srebrny medal w corocznym konkursie Red Bull Rampage.

Dzięki temu, że na jego kasku umocowano kamerę GoPro, będziemy mogli zobaczyć, jak z jego perspektywy wyglądała jazda po wygraną, a w tle usłyszeć ciężki, nerwowy oddech, który sprawi, że napięcie udzieli nam się jeszcze bardziej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja