Mistrzowie ceremonii Samsunga - Marketing przy Kawie
Mistrzowie ceremonii SamsungaMistrzowie ceremonii SamsungaMistrzowie ceremonii SamsungaMistrzowie ceremonii Samsunga
Mistrzowie nieprzewidywalni, ale skuteczni w promowaniu (fot. Ellen DeGeneres, Twitter)

Mistrzowie ceremonii Samsunga

Mistrzowie ceremonii Samsunga
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Samsung doskonale opanował wywoływanie efektu wirusowego podczas wielkich ceremonii. Ze smarfonów tej marki korzystali Ellen DeGeneres podczas Oscarów 2014 i Rowan Atkinson na otwarciu olimpiady w Londynie. Brak bezpośredniej kontroli nad takim przekazem nie ma znaczenia. Istotny jest zasięg.

To, że zdjęcie z oscarowej gali, określane jako najsłynniejsze selfie świata, nie jest przypadkiem, z grubsza wiadomo. Świadczą o tym nagrania ukazujące kilkudniowe przygotowania do gali, w których mająca prowadzić wydarzenie Ellen DeGeneres otwarcie wspomina, że pomysł zrobienia najczęściej rozpowszechnianego zdjęcia w historii wypali, jeśli siedzący na widowni spontanicznie przystaną na propozycję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja