Cool, cooler, coolestCool, cooler, coolestCool, cooler, coolestCool, cooler, coolest

Cool, cooler, coolest

Cool, cooler, coolest
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Szczególnie w marketingu produktów dla młodzieży istotne jest aby rozpoznać prawdziwe potrzeby grupy docelowej, ponieważ są one różnorodne i skomplikowane. Ponadto potrzeby młodych ludzi w dużym stopniu są sterowane przez modę.

Zombi, Orgazm, Kamikadze oraz Seks na plaży – oto parę nazw typowych studenckich drinków. Bo kto z poważnych dorosłych zamówiłby „Orgazm”? Jedno jest pewne: wypicie paru Kamikadze niechybnie pociągnie za sobą ciężkiego kaca następnego dnia. Ale nie ma problemu, gdyż jest na to lekarstwo. Żel przeciw kacowi Axe zmyje głowę twojemu kacowi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja