0 3 0 0 2 3.11.2010 redakcjaŻabka – między agencją a franczyzą (część 2)W handlu detalicznym można konkurować na wiele sposobów. Oprócz przywództwa cenowego, jakości oferty czy multiformatowości – źródłem przewagi konkurencyjnej może być także model organizacyjny. Krzysztof Badowski, partner zarządzający w Roland Berger Strategy Consultants, podczas kongresu dotyczącego branży retail przedstawił w tym kontekście sukces rynkowy sieci sklepów Żabka. handel detaliczny
0 1 0 0 0 29.02.2012 ATM GrupaZwyczaje konsumentów w galeriach handlowych – raportŚwiata bez galerii handlowych nie wyobraża sobie 78 proc. kobiet, 71 proc. mężczyzn, 79,4 proc. młodych ludzi. W grupie osób w wieku powyżej 35 lat deklaruje to 68,8 proc. respondentów. Pewnie nikogo nie zdziwi to, że galerie handlowe są uwielbiane przez kobiety (93 proc. miłośniczek). W badaniu zrealizowanym przez Grupę ATM spory był też jednak odsetek mężczyzn deklarujących sympatię do galerii – 87 proc. handel detaliczny
0 6 0 0 5 30.08.2010 On Board PRNie ufamy super- i hipermarketomJak wynika z badań PBS DGA, komunikacja sieci sklepów wielkopowierzchniowych powinna być przede wszystkim skoncentrowana na podkreślaniu jakości oferty oraz obsługi. Warto o tym pamiętać, planując działania reklamowe i public relations. Są to bowiem aspekty, które Polacy niezmiennie od kilku lat szczególnie cenią, oczywiście poza atrybutami takimi jak atrakcyjność cenowa czy dogodna lokalizacja. Prezentujemy raport „Wizerunek sieci handlowych”, przygotowany przez On Board PR Ecco Network na podstawie badania opinii publicznej przeprowadzonego przez PBS DGA na losowo dobranej, reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski. handel detaliczny
0 2 0 0 0 26.10.2010 redakcjaKonkurowanie modelem organizacyjnym (część 1)W handlu detalicznym można konkurować na wiele sposobów. Oprócz przywództwa cenowego, jakości oferty czy multiformatowości – źródłem przewagi konkurencyjnej może być także model organizacyjny. Krzysztof Badowski, partner zarządzający w Roland Berger Strategy Consultants, podczas kongresu dotyczącego branży retail przedstawił w tym kontekście sukces rynkowy sieci sklepów Żabka. handel detaliczny
0 5 0 0 0 15.03.2010 Anna DrabarzJak upolować wielkie zwierzę – polskie sieci handlowe wobec nowych zagrożeńNa początku 2009 r. niektórzy analitycy przewidywali nawet 15-procentowy spadek obrotów w polskim handlu. Dwa pierwsze kwartały pokazały, że same wiadomości o kryzysie ekonomicznym miały moc modyfikowania zachowań konsumentów. O tym, jakie ograniczenia i niebezpieczeństwa napotykają poszczególne formaty handlowe w obliczu spowolnienia gospodarczego, dyskutowali przedstawiciele największych sieci handlowych podczas kongresu poświęconego problematyce handlu detalicznego, organizowanego przez Blue Business Media. handel detaliczny
0 1 0 0 0 22.12.2009 Iwona KubicaWynagradzanie sił sprzedażySłużbowy samochód, komórka i laptop – jeszcze kilka lat temu były to marzenia wielu kandydatów ubiegających się o pracę. Dziś atrybuty te uważane są nie za luksus, ale niezbędne narzędzia pracy w wielu zawodach. Szczególnie dotyczy to pracy handlowca, dla którego szybkie dotarcie z ofertą do klienta i okazanie mu należytego zainteresowania są niemal niezbędne do dokonania transakcji. handel detaliczny