Nie ufamy super- i hipermarketomNie ufamy super- i hipermarketomNie ufamy super- i hipermarketomNie ufamy super- i hipermarketom

Nie ufamy super- i hipermarketom

Nie ufamy super- i hipermarketom
On Board PR

On Board PR

-

On Board PR

On Board PR

Jak wynika z badań PBS DGA, komunikacja sieci sklepów wielkopowierzchniowych powinna być przede wszystkim skoncentrowana na podkreślaniu jakości oferty oraz obsługi. Warto o tym pamiętać, planując działania reklamowe i public relations. Są to bowiem aspekty, które Polacy niezmiennie od kilku lat szczególnie cenią, oczywiście poza atrybutami takimi jak atrakcyjność cenowa czy dogodna lokalizacja. Prezentujemy raport „Wizerunek sieci handlowych”, przygotowany przez On Board PR Ecco Network na podstawie badania opinii publicznej przeprowadzonego przez PBS DGA na losowo dobranej, reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja