Żabka – między agencją a franczyzą (część 2)Żabka – między agencją a franczyzą (część 2)Żabka – między agencją a franczyzą (część 2)Żabka – między agencją a franczyzą (część 2)

Żabka – między agencją a franczyzą (część 2)

Żabka – między agencją a franczyzą (część 2)
redakcja

redakcja

-

W handlu detalicznym można konkurować na wiele sposobów. Oprócz przywództwa cenowego, jakości oferty czy multiformatowości – źródłem przewagi konkurencyjnej może być także model organizacyjny. Krzysztof Badowski, partner zarządzający w Roland Berger Strategy Consultants, podczas kongresu dotyczącego branży retail przedstawił w tym kontekście sukces rynkowy sieci sklepów Żabka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja