Jak upolować wielkie zwierzę – polskie sieci handlowe wobec nowych zagrożeńJak upolować wielkie zwierzę – polskie sieci handlowe wobec nowych zagrożeńJak upolować wielkie zwierzę – polskie sieci handlowe wobec nowych zagrożeńJak upolować wielkie zwierzę – polskie sieci handlowe wobec nowych zagrożeń

Jak upolować wielkie zwierzę – polskie sieci handlowe wobec nowych zagrożeń

Jak upolować wielkie zwierzę – polskie sieci handlowe wobec nowych zagrożeń
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Na początku 2009 r. niektórzy analitycy przewidywali nawet 15-procentowy spadek obrotów w polskim handlu. Dwa pierwsze kwartały pokazały, że same wiadomości o kryzysie ekonomicznym miały moc modyfikowania zachowań konsumentów. O tym, jakie ograniczenia i niebezpieczeństwa napotykają poszczególne formaty handlowe w obliczu spowolnienia gospodarczego, dyskutowali przedstawiciele największych sieci handlowych podczas kongresu poświęconego problematyce handlu detalicznego, organizowanego przez Blue Business Media.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja