Zwyczaje konsumentów w galeriach handlowych – raportZwyczaje konsumentów w galeriach handlowych – raportZwyczaje konsumentów w galeriach handlowych – raportZwyczaje konsumentów w galeriach handlowych – raport

Zwyczaje konsumentów w galeriach handlowych – raport

Zwyczaje konsumentów w galeriach handlowych – raport
ATM Grupa

ATM Grupa

-

Świata bez galerii handlowych nie wyobraża sobie 78 proc. kobiet, 71 proc. mężczyzn, 79,4 proc. młodych ludzi. W grupie osób w wieku powyżej 35 lat deklaruje to 68,8 proc. respondentów. Pewnie nikogo nie zdziwi to, że galerie handlowe są uwielbiane przez kobiety (93 proc. miłośniczek). W badaniu zrealizowanym przez Grupę ATM spory był też jednak odsetek mężczyzn deklarujących sympatię do galerii – 87 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja