0 1 0 0 0 26.02.2016Internauci o styczniowych wyprzedażach – badanie IQS (infografika)Ponad 90% internautów słyszało o styczniowych obniżkach cen. W badaniu IQS co trzeci respondent deklarował, że skorzystał już z tej okazji, a 45% dopiero zamierzało wybrać się na zakupy.
0 1 0 0 0 26.02.2016Facebook wprowadza Canvas – nowy format reklamy mobilnejCanvas to nowy, pełnoekranowy format reklamy mobilnej na Facebooku. Od 25 lutego dostępny jest na całym świecie. Pojawia się na ekranie natychmiast po kliknięciu w reklamę wyświetlaną w strumieniu aktualności.
1 3 0 0 0 26.02.2016Gigababcia gra w otwarte karty w kampanii Virgin Mobile (wideo)24 lutego operator Virgin Mobile wprowadził na rynek pakiet #Najlepiej. Bohaterką jego kampanii reklamowej jest Gigababcia znana już z wcześniejszych spotów marki.
0 1 0 0 0 26.02.2016Mniej optymizmu w prognozach – TNS Consumer Index w lutym 2016 r.Ostatnie miesiące 2015 r. przyniosły pozytywną zmianę nastrojów społecznych. W lutym jednak wyraźnie osłabł pozytywny trend utrzymujący się od kilku miesięcy. TNS Consumer Index obniżył się miesiąc do miesiąca o 2,4 pkt, do poziomu -4,6 pkt.
1 2 0 0 0 26.02.2016Nowa odsłona kampanii gry Multi Multi Totalizatora Sportowego (wideo)Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej gry Multi Multi. Od 15 lutego do 14 kwietnia Lotto będzie przypominać klientom, jak grać oraz ile pieniędzy można wygrać.
1 1 0 0 0 25.02.2016Męska idylla w kolejnym spocie Warki (wideo) [aktualizacja]25 lutego startuje emisja drugiego spotu telewizyjnego w ramach kampanii „Planeta Warka”. Reklama przedstawia kolejne aspekty idyllicznego życia mężczyzn.
1 1 0 0 0 25.02.2016e-PITy walczą z prokrastynacją (wideo)Wystartowała akcja „Mam to z głowy” marki e-PITy. Ma ona zachęcić Polaków, by nie odkładali na później prostych spraw – zwłaszcza składania deklaracji podatkowej.
1 2 0 0 0 25.02.2016BMW zachęca: „Sięgaj po nieznane” (wideo)Marka BMW rozpoczęła w Polsce kampanię „Sięgaj po nieznane”. Promuje nowy model X1 oraz ofertę leasingową skierowaną również do klientów indywidualnych.
0 1 0 0 0 25.02.2016Coca-Cola znów bezskutecznie próbuje zastrzec wzór butelkiPo raz kolejny Coca-Cola ponosi klęskę w dążeniach do zastrzeżenia wzoru butelki jako znaku towarowego. Rozważa odwołanie do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
1 1 0 0 0 25.02.2016Hochland kontynuuje kampanię Almette (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”. Będzie prowadzona do czerwca równolegle w telewizji, kinie, prasie oraz Internecie, w tym głównie w social media.