Zapracowany ojciec w chińskiej reklamie BMW. Ciekawy branded content skierowany do nowej klasy średniej - Marketing przy Kawie
Zapracowany ojciec w chińskiej reklamie BMW. Ciekawy branded content skierowany do nowej klasy średniej
  • 1
  • 0
16.07.2018

Zapracowany ojciec w chińskiej reklamie BMW. Ciekawy branded content skierowany do nowej klasy średniej

Nowy spot BMW X3 przedstawia chłopca, który marzy, by jego zapracowany tata został superbohaterem. Reklama przygotowana na Dzień Ojca zdobyła dużą popularność. Oddaje napięcie między tradycją i nowoczesnością nowej chińskiej klasy średniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 lipca 2018

  • 0
  • 5
  • 0
13.07.2018

Media z najbardziej wiarygodnymi informacjami na temat produktów. Wyniki badania internautów

Gdzie najlepiej szukać wiarygodnych informacji na temat produktów i usług? Zdaniem internautów – na portalach specjalistycznych, forach dyskusyjnych i portalach ogólnoekonomicznych. Respondenci badania ARC Rynek i Opinia mieli najmniejsze zaufanie do informacji o produktach na portalach plotkarskich, Facebooku i w telewizji publicznej. Najbardziej ufne wobec wszelkich mediów są osoby najmłodsze – do 24. roku życia.