Od nowatorstwa do nostalgii – BMW po 15 latach reaktywuje serię „The Hire”Od nowatorstwa do nostalgii – BMW po 15 latach reaktywuje serię „The Hire”Od nowatorstwa do nostalgii – BMW po 15 latach reaktywuje serię „The Hire”Od nowatorstwa do nostalgii – BMW po 15 latach reaktywuje serię „The Hire”
Kultowa seria branded contentowa BMW w nowej odslonie (fot. plakat pierwszej serii „The Hire”)

Od nowatorstwa do nostalgii – BMW po 15 latach reaktywuje serię „The Hire”

Od nowatorstwa do nostalgii – BMW po 15 latach reaktywuje serię „The Hire”
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

BMW podjęło się trudnego zadania kontynuacji serii „The Hire”. Piętnaście lat temu, gdy opublikowano pierwszy film, była to rewolucja w rozumieniu roli wideo w Internecie, szczególnie w branży motoryzacyjnej. Dziś jedna z najlepszych kampanii w historii marki powraca. Czy jest w stanie wyprzedzić znakomity wzór?

Gdy w 2001 roku powstała seria filmów „The Hire”, przeznaczonych wyłącznie do dystrybucji online, komórki miały ekran wielkości znaczka pocztowego, Mark Zuckerberg był siedemnastolatkiem, a w Polsce kontrowersje wywoływały reklamy Americanos.

Mimo że minęło piętnaście lat, filmy prezentujące samochody BMW w akcji, choć jakościowo już nieco odstają od współczesnych produkcji, nadal imponują rozmachem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się