Jak brzmi piwo – spot „Dźwięki” marki Okocim
  • 1
  • 2
13.07.2018

Jak brzmi piwo – spot „Dźwięki” marki Okocim

Okocim rozpoczyna emisję nowego spotu w ramach platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami”. W reklamie „Dźwięki” marka prezentuje świat dźwięków towarzyszących procesowi warzenia piwa.

W spocie Paweł Zych, piwowar od dwudziestu pięciu lat, wprowadza widza w świat dźwięków rozbrzmiewających w browarze. Z warzeniem piwa wiąże się wiele dźwięków, które doświadczonym piwowarom potrafią wiele powiedzieć.

Reklama promuje flagowy wariant piwa – Jasne Okocimskie. Zgodnie z założeniami marki zdjęcia zostały zrealizowane w scenerii browaru Okocim.

Kreacją zajęła się agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów – dom produkcyjny Highnoon.pl, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands). Reklama będzie emitowana w głównych kanałach telewizyjnych – TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych, a także online.

  • 2

Andersen

1 godzinę temu

Przegadane, ugina się pod natłokiem słów przewodnika, który jest tu zwyczajnie niepotrzebny.
Baaaardzo słabe.

13 lipca 2018

12 lipca 2018