Po zmianach przepisów o cenach UOKiK sprawdza Marketing przy Kawie
Zalando, Media Markt, Sephora i Glovo z zarzutami UOKiK po zmianach przepisów o prezentacji cen
  • 0
  • 1
11.07.2023

Zalando, Media Markt, Sephora i Glovo z zarzutami UOKiK po zmianach przepisów o prezentacji cen

UOKiK stawia pierwsze zarzuty czterem przedsiębiorcom w związku z błędnym prezentowaniem promocji. Dotyczą one działań firm Zalando, Media Markt, Sephora i Glovo. Za naruszenie praw konsumentów grozi im kara nawet do 10 proc. obrotu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 lipca 2023

10 lipca 2023

  • 1
  • 1
  • 0
10.07.2023

„Jest temat, o którym się nie mówi..." – ruszyła kampania o szkodliwości piractwa książek elektronicznych

Stowarzyszenie Czytam i Słucham Legalnie, do którego należą Agora oraz jej księgarnia internetowa Publio, rozpoczęło kampanię informującą o szkodliwości piractwa oraz promującą legalne źródła pozyskiwania e-booków i audiobooków. Akcję wspierają pisarze i artyści, m.in. Mariusz Szczygieł, Elżbieta Cherezińska, Vincent Severski, Krzysztof Gosztyła, Paulina Jurga, Magdalena Witkiewicz i Tomasz Michniewicz.