HalfPrice promuje klub rabatowy kampanią współtworzoną przez AI
  • 0
  • 8
7.05.2023

HalfPrice promuje klub rabatowy kampanią współtworzoną przez AI

HalfPrice (Grupa CCC) w kampanii reklamowej wykorzystuje grafiki stworzone przez sztuczną inteligencję. Kampania prezentuje HalfPrice Club.

Oprawa graficzna została stworzona z pomocą AI. Kampania promuje HalfPrice Club. Na członków klubu czekają oferty od znanych brandów w takich kategoriach jak odzież, obuwie, akcesoria, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Wszystko do 80% taniej. Klubowicze mają również dostęp do dodatkowych ofert specjalnych. Jako pierwsi dowiadują się o promocjach. Klubowicze zyskują korzyści także w Klubie CCC.

To właśnie członków HalfPrice Club przedstawiają postaci widoczne na kreacjach stworzonych przez sztuczną inteligencję.

Wygenerowane z wykorzystaniem AI obrazy najnowszej kampanii HalfPrice Club wyglądają wręcz obłędnie. Nie ma możliwości, aby przejść obojętnie obok nich. Tworzą nie tylko opowieść o naszym klubie, ale także przekazują emocje, które są charakterystyczne dla marki – ekscytację, fascynację, zabawę. Od momentu startu HalfPrice to brand o bardzo wyrazistym charakterze. Ta kampania po prostu musiała się wydarzyć – mówi Michał Kniaź, dyrektor marketingu w HalfPrice.

Dla nas, działu marketingu, to jest także test – jak AI może wesprzeć nas w codziennej pracy. Pierwsze wyniki przeszły nasze oczekiwania. Szybkość działania czy elastyczność, jaką daje sztuczna inteligencja, otwierają przed nami wiele możliwości – jeszcze bardziej jakościowej komunikacji z klientem w czasie rzeczywistym – dodaje.

Kampania będzie prowadzona w najbliższych miesiącach we wszystkich kanałach social media marki, OOH i digital.

Oczywiście traktujemy AI jako uzupełnienie dotychczasowych narzędzi i współprac. Jesteśmy dzisiaj na samym początku drogi wykorzystywania sztucznej inteligencji w pracy działów marketingu. Mamy tutaj jeszcze wiele do zrobienia – w kontekście narzędziowym, ale przede wszystkim rozwoju naszych zespołów. Już dziś widzimy potrzebę powstania całego szeregu nowych kompetencji – od analityki po kreację tzw. prompterów. Jestem przekonany, że o wielu umiejętnościach, które wkrótce będą potrzebne, nawet jeszcze nie wiemy – dodaje Michał Kniaź.

  • 8
HalfPrice z kampanią wykorzystującą AI

HalfPrice z kampanią wykorzystującą AI

HalfPrice z kampanią wykorzystującą AI
HalfPrice z kampanią wykorzystującą AI
HalfPrice z kampanią wykorzystującą AI
HalfPrice z kampanią wykorzystującą AI
HalfPrice z kampanią wykorzystującą AI
HalfPrice z kampanią wykorzystującą AI
HalfPrice z kampanią wykorzystującą AI

7 maja 2023

4 maja 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2023

Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę? Wyniki badania Evry1

Wyniki badania dotyczącego wpływu rozwoju sztucznej inteligencji na pracę w działach marketingu, public relations i komunikacji pokazują, że AI nie jest modnym trendem sezonu. Nieodwołalnie zmienia zasady działania całej branży. Ankietowani najwięcej uwagi poświęcili temu, jaki jest wpływ AI na efektywność pracy, tworzenie treści, działania reklamowe, zachowania klientów oraz redukcję etatów.

29 kwietnia 2023