Espresso

18 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2020

Wizerunek marek w czasie pandemii. Badanie YouGov BrandIndex

Jak pokazują badania prowadzone przez Inquiry, Polacy prezentują pełne spektrum postaw wobec koronawirusa – od dużych obaw o własne zdrowie po całkowity brak poczucia zagrożenia. Zaczynają też dostrzegać, że sytuacja się stabilizuje. W ostatniej fali badania Covid-Tracker, zrealizowanej między 8 a 14 maja, odsetek osób, które uważają, że sytuacja się poprawia, wzrósł do 40%. To więcej o 31 p.p. w stosunku do danych z połowy kwietnia. Agencja Inquiry sprawdziła też, opierając się na badaniu YouGov BrandIndex, czy postawy związane z epidemią mają jakieś znaczenie dla wizerunku marek.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2020

Uroda w Google. Jakich informacji z obszaru pielęgnacji Polacy szukali w wyszukiwarce w czasie izolacji?

Zamknięcie salonów fryzjerskich i gabinetów kosmetycznych, a także konieczność pozostania w domu ze względu na pandemię zmusiły nas do szukania kreatywnych rozwiązań w kwestii domowej pielęgnacji. Mieszkania Polaków zmieniają się w salony piękności, a fryzjerskiego fachu trzeba nauczyć się w kilka minut z tutorialu na YouTube. Google sprawdził, w jakich kwestiach z zakresu urody Polacy szukają pomocy w wyszukiwarce i o co najczęściej pytali w ostatnich miesiącach.

15 maja 2020

Poprzednie Następne