1 1 0 0 1 12.06.2023Fronczewski i Dorociński – prank na castingu do reklamy TyskiegoMarcin Dorociński i Piotr Fronczewski zaskoczyli uczestników podczas castingu. Pojawili się niespodziewanie w trakcie odgrywania scen. Akcja prankvertisingowa miała ilustrować „przechodzenie na ty” marki Tyskie.
0 1 0 0 0 12.06.2023Ceramika Paradyż wybrała Warsaw CreativesCeramika Paradyż wybrała agencję Warsaw Creatives do stałej obsługi PR. Współpraca obejmuje media relations, doradztwo strategiczne, kompleksową realizację działań komunikacji korporacyjnej i produktowej.
3 1 0 0 0 12.06.2023„Spektrum kobiet. Chcemy być autentyczne!” – kampania Fundacji JiMKampania porusza temat specyfiki kobiecego autyzmu. Zwraca także uwagę na problem ich niedodiagnozowania oraz konsekwencji z tym związanych. W inicjatywie wzięły udział dorosłe Polki w spektrum autyzmu: Ida Tymina, Klaudia Lewandowska oraz Dorota Bartosiak.
0 1 0 0 0 12.06.2023Work-life balance oraz praca zdalna – badanie Klubu Dyrektorek i Dyrektorów Public RelationsZatrudnieni oczekują przede wszystkim zapewnienia work-life balance oraz możliwości wyboru między pracą zdalną a stacjonarną. Pracownicy po pandemii wykazują większą gotowość do zmiany pracy oraz wyższe wymagania płacowe – wynika z badania Klubu Dyrektorek i Dyrektorów PR działającego przy Związku Firm Public Relations.
0 1 0 0 0 12.06.2023Orlen sponsorem Polskiego Związku KoszykówkiPKN Orlen przez następne trzy lata będzie strategicznym partnerem męskich i żeńskich reprezentacji Polski w koszykówce 5 x 5 oraz 3 x 3, a także sponsorem tytularnym najwyższych klas rozgrywkowych w kraju: Orlen Basket Ligi Kobiet i Mężczyzn.
0 1 0 0 0 12.06.2023Nowa platforma komunikacji Banku PekaoBank Pekao wprowadza nową platformę komunikacji marketingowej, pod hasłem „Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!”. Nowa linia skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy wkraczają w dorosłość oraz stają się samodzielni finansowo.
0 4 0 0 0 11.06.2023#PRCrush – ZFPR zachęca młodych ludzi do pracy w public relations6 czerwca Związek Firm Public Relations rozpoczął kampanię employer brandingową. Skierowana jest do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush organizacja pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy.
1 1 0 0 0 11.06.2023Brian Cox z serialu „Sukcesja” w spocie produktów korporacyjnych banku SantanderBrian Cox, aktor znany ostatnio z roli Logana Roya z serialu HBO „Sukcesja", wystąpił w brytyjskim spocie promującym produkty korporacyjne banku Santander.
0 1 0 0 0 10.06.2023Amazon Prime Video wprowadzi subskrypcję z reklamamiAmazon planuje wprowadzenie subskrypcji Prime Video wspieranej reklamami – poinformował „Wall Street Journal”. Wcześniej pakiety z reklamami wprowadzili inni giganci streamingowi: Netflix i Walt Disney.
1 1 0 0 0 10.06.2023Marka zabawek erotycznych namawia kobiety do rezygnacji ze słuchawek prysznicowychBrytyjska marka zabawek erotycznych Love Not War w żartobliwej kampanii porusza temat zrównoważonej masturbacji. Nawołuje kobiety do rozstania ze słuchawkami prysznicowymi i korzystania z bardziej ekologicznych seks-zabawek.