- 0
- 6
Wystartowała kampania promujące piwo prebiotyczne Iguana 0%
Iguana to piwo prebiotyczne, które ma przyspieszać przemianę materii. Kampania wprowadzająca produkt na rynek realizowana jest pod hasłem „Twoja wielka przemiana”.
– Ze względu na swój skład i właściwości regeneracyjne, piwo skierowane jest do osób aktywnych, dbających o swoją kondycję i wygląd, jak również miłośników najwyższej jakości piw bezalkoholowych. Sprawdza się po każdym wysiłku fizycznym jak i wymagającej pracy intelektualnej – mówi Ireneusz Turski, marketing manager w Drink Id, firmie, która jest właścicielem Browaru Piotrków (producent produktu).
Recepturę produktu opracował Browar Piotrków. W jednej butelce, obok eko chmielu, jest komplet 20 aminokwasów, błonnik, a także wyciąg z morwy białej. Brand hero marki to autentyczna iguana. W spocie znajduje się na tle realnych dekoracji oraz rozwiązań 3D.
Spot emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach TV, klubach fitness i w internecie, w tym serwisach VOD.
Kampania będzie także obecna w mediach społecznościowych, kanale mobile, na witrynach internetowych.
Spot radiowy usłyszymy w sieci RMF Maxxx, a w wybranych miastach Polski pojawią się billboardy.
Dodatkowym elementem kampanii jest konkurs „Akcja regeneracja”, promowany w internecie, na mobilnych nośnikach outdoorowych, a także poprzez degustacje w miejscach uprawiania sportu przez warszawiaków.
Kampania mediowa potrwa do końca września. Za jej kreację i produkcję odpowiada Demo Effective Launching. Planowanie i zakup mediów marka powierzyła firmie Pro Media House.
- 6