W piłce nożnej kobiet mało sponsorów - Marketing przy Kawie
Mistrzostwa świata w piłce nożnej kobiet z niewielkim zaangażowaniem sponsorów
  • 1
  • 1
16.08.2023

Mistrzostwa świata w piłce nożnej kobiet z niewielkim zaangażowaniem sponsorów

Mistrzostwa świata w piłce nożnej kobiet organizowane przez FIFA zmagają się z niedoborem sponsorów w porównaniu z turniejem mężczyzn rozegranym kilka miesięcy temu. Dzieje się tak mimo szybkiego rozwoju piłki kobiecej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 sierpnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
10.08.2023

Na co narzekają polscy turyści w hotelach? Analiza SentiOne

Od początku roku polscy internauci napisali 55 tys. recenzji obiektów hotelowych, głównie tych położonych w Polsce. Wbrew temu, czego można by się spodziewać, najczęściej krytykowanym aspektem pobytów nie są ceny, ale hotelowe śniadania, obsługa i baseny. Niechęć może też budzić obecność niemieckich turystów. Polacy chętnie natomiast chwalą dobrą lokalizację hoteli, wysoki standard pokoju czy obecność atrakcji dla najmłodszych.