Bic prowadzi kampanię z dziecięcymi influencerami - Marketing przy Kawie
Dziecięcy influencerzy w kampanii marki Bic na powrót do szkoły
  • 0
  • 1
1.08.2023

Dziecięcy influencerzy w kampanii marki Bic na powrót do szkoły

W tegorocznej komunikacji w okresie powrotu do szkoły firma Bic stawia na przekaz ekologiczny. Promuje produkty szkolno-biurowe z surowców wtórnych z linii Bic Ecolutions. Ambasadorami kampanii zostali dziecięcy influencerzy z kanału na YouTube „Zaczarowany Świat Sary”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 sierpnia 2023

31 lipca 2023