Wyprawka szkolna 2023 – wyniki badania SW Research dla Empiku
  • 0
  • 4
9.08.2023

Wyprawka szkolna 2023 – wyniki badania SW Research dla Empiku

Połowa rodziców wyda na tegoroczną wyprawkę szkolną do 500 złotych – wynika z najnowszej edycji badania SW Research na zlecenie Empiku. Listy zakupów są kompleksowe, a poza artykułami papierniczymi obejmują też ubrania i obuwie, wyposażenie pokoju czy elektronikę. Dziewięć na 10 osób twierdzi, że zrealizuje je przed pierwszym dzwonkiem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 sierpnia 2023

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2023

VeloBank promuje oszczędzanie w Świecie Bardziej Velo i poleca się na wakacje

VeloBank wystartował z nową kampanią Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy, które według GfK wciąż wybiera co piąty Polak, na oszczędzanie z bankiem. Pokazuje, że jest to zarówno wygodna i bezpieczna alternatywa, jak i sposób na pomnażanie swoich środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Równolegle uruchomiona została kampania radiowa, w której bank poleca się na wakacje.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2023

Żubrówka z nową strategią komunikacji

W działaniach pod hasłem „Odkryj swoją dziką naturę” marka zwraca się do konsumentów młodych duchem oraz spragnionych wyjątkowych doświadczeń. Koncentruje komunikację na pozytywnych stronach życia, zachęcając do pełnego angażowania się w różnorodne interakcje społeczne. Motywuje swoich konsumentów do swobodnego wyrażania swojej dzikiej natury – celebrowania autentyczności, czerpania radości z każdej chwili i odkrywania własnej dzikiej strony.

8 sierpnia 2023