„Wpadnij na przegląd do ginekologa” – 8. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa” (wideo)
  • 2
  • 4
24.01.2017

„Wpadnij na przegląd do ginekologa” – 8. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa” (wideo)

Co roku nasze samochody przechodzą gruntowny przegląd u mechanika. A czy kobiety pamiętają o regularnym wykonywaniu profilaktycznych badań ginekologicznych? Pyta o to organizacja Kwiat Kobiecości w 8. odsłonie kampanii „Piękna, bo zdrowa”. Tym razem hasło działań brzmi: „Wpadnij na przegląd do ginekologa”.

Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie organizacji przez agencję badawczą IQS, kobiety mają wysoką świadomość konieczności wykonywania badań cytologicznych, ale nadal zbyt rzadko decyduje się na nie co trzecia Polka (rzadziej niż raz na dwa lata). Niepełna jest również wiedza na temat raka szyjki macicy.

Celem akcji jest więc zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktyki raka szyjki macicy. W tegoroczną odsłonę zaangażowały się gwiazdy: Katarzyna Żak, Anita Sokołowska, Paulina Chruściel, Anna Kalczyńska, a także Ida Karpińska, prezes i założycielka Kwiatu Kobiecości.

W sesji zdjęciowej do materiałów promocyjnych wziął udział również dr n. med. Andrzej Nowakowski – specjalista w zakresie położnictwa i ginekologii oraz ginekologii onkologicznej.

Tegoroczne hasło – „Wpadnij na przegląd do ginekologa” – jest nawiązaniem do koncepcji przeglądu samochodowego. Skoro dbamy o swoje bezpieczeństwo, robiąc coroczny przegląd pojazdu, to powinnyśmy również w inny sposób zadbać o swoje życie.

Na plakacie kampanii oraz w spocie ambasadorki udają się samochodem na przegląd do ginekologa.

Spot emitowany będzie we wszystkich kinach sieci Helios w ramach wydarzenia „Kino kobiet”. Można go też zobaczyć na nośnikach audiowizualnych Move Media w sieci sklepów Tesco czy na nośnikach reklamowych HealthTV w przychodniach (m.in. Euro Medic, Scanmed, Swissmed, CenterMed, PolMed).

Kreacja jest też pokazywana na nośnikach należących do Benefit TV w klubach fitness w całym kraju, na nośnikach należących do Lokal Media w sieci sklepów Piotr i Paweł oraz Intermarche, w telewizji interaktywnej Style in Touch, na nośnikach reklamowych TV Student na uczelniach oraz w komunikacji miejskiej w Warszawie.

Plakaty kampanii pojawią się na nośnikach przy kasach w sieci sklepów Deichmann i kinach Helios. Specjalna ulotka informacyjna dystrybuowana będzie w sklepach marki Mohito, kinach Helios oraz kinie Kinoteka.

Podczas inauguracji kampanii 308 kobiet skorzystało z darmowego badania cytologicznego dzięki uprzejmości Bydgoskiego Centrum Onkologicznego, które wypożyczyło cytobus. W dniu rozpoczęcia akcji Pałac Kultury i Nauki podświetlony został na czerwono. 22 stycznia rozpoczął się Europejski Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy.

Warszawska Kinoteka zaprosiła kobiety do specjalnie zaaranżowanego miasteczka ze stoiskami partnerów kampanii. Mogły tam zasięgnąć porad specjalistów z dziedziny ginekologii i ginekologii onkologicznej, zadbać o urodę i wziąć udział w konkursach. Ponadto przed każdym seansem filmowym został wyemitowany spot kampanii.

Organizatorzy w ramach akcji przekażą 4700 kuponów na badania cytologiczne oraz vouchery z 30-procentową zniżką na konsultację ginekologiczną, HPV metodą PCR, USG ginekologiczne czy USG piersi. Można będzie je zrealizować w placówkach medycznych firmy PolMed w całej Polsce. Kupony będą zamieszczane w magazynach wydawnictwa Bauer („Tina”, „Kobieta i Życie”, „Świat Kobiety”, „Naj”, „Olivia”) oraz na portalach PoradnikZdrowie.pl i MjakMama.pl.

Sesja zdjęciowa odbyła się w Studiu Tęcza. Spot został przygotowany przez dom produkcyjny SlowArt we współpracy z Warszawską Szkołą Reklamy. Materiały graficzne kampanii przygotowała Ida Nowosielska – Deer Logo.

  • 4

Piotr S.

1 rok temu

Hasło-koszmar

Spot nie lepszy. Ale może po prostu nie jestem grupą docelową kampanii i stąd me negatywne odczucia?

Rozwiń komentarze

23 stycznia 2017

Reklama
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
23.01.2017

Zachowania zakupowe Polaków na stronach podróżniczych

Tuż po Bożym Narodzeniu Polacy zaczynają myśleć o wakacjach. Ruch na stronach podróżniczych wzrasta z początkiem pierwszego kwartału i utrzymuje się na wysokim poziomie do połowy marca. Oto główne wnioski z raportu „Travel Seasonality”, przygotowanego przez firmę Criteo na podstawie analizy transakcji na stronach WWW dostawców usług turystycznych i biur podróży w Polsce w ciągu ostatnich 14 miesięcy.

Reklama