Grupa Żywiec wybiera agencję do obsługi marki Brackie Pils w Internecie
  • 0
  • 1
23.01.2017

Grupa Żywiec wybiera agencję do obsługi marki Brackie Pils w Internecie

Przetarg na obsługę online marki Brackie Pils z portfolio Grupy Żywiec wygrała agencja GoldenSubmarine. Zajmie się m.in. prowadzeniem komunikacji w ramach działań w social media oraz realizacją kampanii internetowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zamów bezpłatny newsletter, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44133 informacji

Masz już konto? Zaloguj się

23 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2017

Zachowania zakupowe Polaków na stronach podróżniczych

Tuż po Bożym Narodzeniu Polacy zaczynają myśleć o wakacjach. Ruch na stronach podróżniczych wzrasta z początkiem pierwszego kwartału i utrzymuje się na wysokim poziomie do połowy marca. Oto główne wnioski z raportu „Travel Seasonality”, przygotowanego przez firmę Criteo na podstawie analizy transakcji na stronach WWW dostawców usług turystycznych i biur podróży w Polsce w ciągu ostatnich 14 miesięcy.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2017

Energia – dostawcy, elektryczne samochody i odnawialne źródła energii. Wyniki badań

W Internecie energia równa się dostawcy energii i elektryczne samochody. Popularność tych dwóch tematów rośnie nieprzerwanie od trzech lat – w kontekście obsługi klienta, lokalnej sieci, wieści o zagranicznych samochodach elektrycznych i oczekiwań względem polskiego pojazdu. Spada za to popularność zielonej energii (z wyjątkiem fotowoltaiki). Temat źródeł odnawialnych, choć angażuje, na dłuższą metę nie zyskuje na popularności – pokazuje analiza IRCenter.