Grupa Żywiec wybiera agencję do obsługi marki Brackie Pils w Internecie
  • 0
  • 1
23.01.2017

Grupa Żywiec wybiera agencję do obsługi marki Brackie Pils w Internecie

Przetarg na obsługę online marki Brackie Pils z portfolio Grupy Żywiec wygrała agencja GoldenSubmarine. Zajmie się m.in. prowadzeniem komunikacji w ramach działań w social media oraz realizacją kampanii internetowych.

To czwarta marka piwa z Grupy Żywiec, którą obsługuje GoldenSubmarine. Agencja współpracuje też z brandami: Specjal, Dziki Sad oraz Tatra.

23 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2017

Zachowania zakupowe Polaków na stronach podróżniczych

Tuż po Bożym Narodzeniu Polacy zaczynają myśleć o wakacjach. Ruch na stronach podróżniczych wzrasta z początkiem pierwszego kwartału i utrzymuje się na wysokim poziomie do połowy marca. Oto główne wnioski z raportu „Travel Seasonality”, przygotowanego przez firmę Criteo na podstawie analizy transakcji na stronach WWW dostawców usług turystycznych i biur podróży w Polsce w ciągu ostatnich 14 miesięcy.

Reklama
  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2017

Energia – dostawcy, elektryczne samochody i odnawialne źródła energii. Wyniki badań

W Internecie energia równa się dostawcy energii i elektryczne samochody. Popularność tych dwóch tematów rośnie nieprzerwanie od trzech lat – w kontekście obsługi klienta, lokalnej sieci, wieści o zagranicznych samochodach elektrycznych i oczekiwań względem polskiego pojazdu. Spada za to popularność zielonej energii (z wyjątkiem fotowoltaiki). Temat źródeł odnawialnych, choć angażuje, na dłuższą metę nie zyskuje na popularności – pokazuje analiza IRCenter.

Reklama