Samochody Infiniti promowane w telewizji (wideo)
  • 1
  • 1
23.01.2017

Samochody Infiniti promowane w telewizji (wideo)

Trwa kampania samochodowej marki premium „Infiniti bez akcyzy”. Zachęca do zakupu aut z rocznika 2016.

Na potrzeby działań przygotowano 15-sekundowy spot, który widzowie mogą oglądać od 1 do 31 stycznia. Wideo promuje wyprzedaż modeli Infiniti z rocznika 2016 bez podatku akcyzowego.

Reklamę emitują stacje ogólnopolskie (TVN, TVP1 i TVP2) oraz tematyczne z portfolio TVP, TVN i Polsatu. Prowadzone są również działania na outdoorze oraz w Internecie.

Produkcją spotu zajęła się agencja Directors. Reżyserami reklamy są John Higginson i He&Me oraz Richard de Aragues i Barney Steel. Autorzy polskiej wersji to Piotr Górecki i Łukasz Myszkowski. Planowanie i zakup mediów: dom mediowy Infinity Media.

23 stycznia 2017

Reklama
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2017

Zachowania zakupowe Polaków na stronach podróżniczych

Tuż po Bożym Narodzeniu Polacy zaczynają myśleć o wakacjach. Ruch na stronach podróżniczych wzrasta z początkiem pierwszego kwartału i utrzymuje się na wysokim poziomie do połowy marca. Oto główne wnioski z raportu „Travel Seasonality”, przygotowanego przez firmę Criteo na podstawie analizy transakcji na stronach WWW dostawców usług turystycznych i biur podróży w Polsce w ciągu ostatnich 14 miesięcy.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2017

Energia – dostawcy, elektryczne samochody i odnawialne źródła energii. Wyniki badań

W Internecie energia równa się dostawcy energii i elektryczne samochody. Popularność tych dwóch tematów rośnie nieprzerwanie od trzech lat – w kontekście obsługi klienta, lokalnej sieci, wieści o zagranicznych samochodach elektrycznych i oczekiwań względem polskiego pojazdu. Spada za to popularność zielonej energii (z wyjątkiem fotowoltaiki). Temat źródeł odnawialnych, choć angażuje, na dłuższą metę nie zyskuje na popularności – pokazuje analiza IRCenter.

Reklama