0 1 0 7.07.2017Amazon nadal liderem w sektorze handlu detalicznego. Ranking BrandZAmazon zachował prowadzenie w kategorii handlu detalicznego w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 2017. Marka odnotowała także najszybszy wzrost w pierwszej dwudziestce detalistów – o 41% (wartościowo o 40,1 mld dol.) w ujęciu rok do roku. Zestawienie przygotowują WPP i Kantar Millward Brown.
0 0 0 7.07.2017UOKiK przeszukuje siedzibę Allegro. Sprawdza, czy nie faworyzowało własnego sklepuUOKiK prowadzi przeszukanie w siedzibie Grupy Allegro. Ma to związek ze wszczętym 21 czerwca postępowaniem wyjaśniającym. Urząd sprawdza, czy przedsiębiorca faworyzuje własny sklep internetowy kosztem innych sprzedawców.
1 0 0 7.07.2017Promedica24 z kampanią reklamową w telewizji10 lipca w stacjach telewizyjnych rozpocznie się emisja spotów marki Promedica24. Kampania zachęca kobiety do spróbowania sił w zawodzie opiekunek seniorów.
0 0 0 7.07.2017UOKiK: Link4 mógł ograniczać prawo do wypowiedzenia umów OCPrezes UOKiK wydał decyzję w sprawie Link4 Towarzystwa Ubezpieczeń. Dotyczy ona zasad przedłużania umów ubezpieczenia OC. Spółka zobowiązała się do zmiany nieuczciwej praktyki.
0 1 0 7.07.2017Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry. Wdraża nowe pozycjonowanieMediavest – globalna agencja mediowa działająca w ramach Publicis Media – zmienia nazwę na Spark Foundry. Nowa marka ma odzwierciedlać rozwój oferty i kompetencji, Obecnie wykraczają one poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym. Obejmują m.in. analitykę, technologię marketingową, content marketing, marketing efektywnościowy i doradztwo w obszarze transformacji online.
1 1 0 6.07.2017Pezet, Małolat i Sprite odświeżają płytęKrążek „Dziś w moim mieście” raperów Pezeta i Małolata po siedmiu latach od wydania doczekał się reedycji i odświeżenia. Zapowiedzią jest singiel „Pragniesz” – jeden z dwóch nowych numerów na płycie. Został on stworzony we współpracy z marką Sprite.
0 0 0 6.07.2017Terenowe zespoły sprzedaży w polskich firmach. Wyniki badańBlisko 15% firm zleca na zewnątrz procesy obsługi sprzedaży w sieciach detalicznych. Co najmniej 12% przedsiębiorstw korzysta jednocześnie z usług wewnętrznych i zewnętrznych przedstawicieli handlowych. W 66% firm, które rekrutują pracowników terenowych wewnętrznie, procesem tym zajmuje się jedna lub dwie osoby. Takie wyniki zgromadziło Centrum Badań Marketingowych Indicator w raporcie „Outsourcing procesów wsparcia sprzedaży w polskich firmach”.
1 0 0 6.07.2017Winiary z kampanią wprowadzającą na rynek Galaretkę Przezroczystą3 lipca wystartowała kampania telewizyjna promująca nowość w portfolio marki Winiary – Galaretkę Przezroczystą. Działania mają poinformować konsumentów o nowym produkcie w kategorii deserów. Celem jest również zaprezentowanie możliwości wykorzystania go w kuchni.
0 2 0 6.07.2017Spider-Man Piotr Żyła w drugiej odsłonie kampanii Multikina6 lipca sieć Multikino (Grupa Vue) rozpoczęła drugą odsłonę kampanii promującej fotele VIP. W działania zaangażowano skoczka narciarskiego Piotra Żyłę, który wciela się w filmowych bohaterów.
0 0 0 6.07.2017Takeda Polska przedłuża współpracę z OMDFirma farmaceutyczna Takeda Polska zakończyła przetarg na usługi mediowe. Producent i dystrybutor takich marek jak Febrisan, Amol czy Multi-Sanostol po raz trzeci z rzędu wybrał do współpracy OMD (oddział Macroscope).