Aflofarm zakłada fundację i angażuje się w działania CSR
  • 0
  • 1
23.01.2017

Aflofarm zakłada fundację i angażuje się w działania CSR

Firma Aflofarm Farmacja Polska powołała do życia Fundację Aflofarm. Będzie się ona zajmować promocją profilaktyki zdrowotnej i aktywnego stylu życia oraz popularyzacją wiedzy z zakresu farmacji i medycyny.

Do tej pory firma wspierała lokalne placówki medyczne oraz działania kulturalne i sportowe głównie poprzez fundację „My Kochamy Pabianice” działającą na terenie miasta i okolic. Teraz planuje rozszerzenie skali działań z lokalnej na ogólnopolską.

Promocja profilaktyki prozdrowotnej i edukacja Polaków będzie naczelnym celem fundacji. Jego realizacja będzie polegać na organizowaniu i finansowaniu prozdrowotnych kampanii społecznych skierowanych do różnych grup wiekowych.

Kampanie przygotowywane będą ze wsparciem merytorycznym m.in. farmaceutów, lekarzy oraz organizacji prozdrowotnych. Realizowane będą w mediach, w których Aflofarm na co dzień obecny jest poprzez działania marketingowe.

Obecnie trwają prace nad pierwszą kampanią Fundacji Aflofarm o tematyce prozdrowotnej. Dodatkowo fundacja będzie organizować i wspierać finansowo akcje społeczne i kulturalne oraz działać na rzecz edukacji, m.in. poprzez finansowanie stypendiów naukowych dla szczególnie uzdolnionych uczniów i studentów.

Aflofarm poprzez fundację chce wspierać badania z zakresu farmacji i medycyny. Ponadto fundacja będzie udzielać wsparcia finansowego najbardziej potrzebującym placówkom medycznym w kraju.

Żyjemy w czasach, gdzie pośpiech i brak czasu sprawiają, że zapominamy o swoim zdrowiu i o konsekwencjach, jakie taki styl życia może przynieść w przyszłości. Celem naszych kampanii społecznych będzie zarówno promocja profilaktyki zdrowotnej, jak i edukacja Polaków w dziedzinie farmacji i medycyny. Chcemy wykorzystać swoją wiedzę, doświadczenie i potencjał, aby promować w kraju zdrowe postawy społeczne – wyjaśnia Tomasz Furman, prezes Fundacji Aflofarm i członek zarządu Aflofarm Farmacja Polska.

23 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2017

Zachowania zakupowe Polaków na stronach podróżniczych

Tuż po Bożym Narodzeniu Polacy zaczynają myśleć o wakacjach. Ruch na stronach podróżniczych wzrasta z początkiem pierwszego kwartału i utrzymuje się na wysokim poziomie do połowy marca. Oto główne wnioski z raportu „Travel Seasonality”, przygotowanego przez firmę Criteo na podstawie analizy transakcji na stronach WWW dostawców usług turystycznych i biur podróży w Polsce w ciągu ostatnich 14 miesięcy.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2017

Energia – dostawcy, elektryczne samochody i odnawialne źródła energii. Wyniki badań

W Internecie energia równa się dostawcy energii i elektryczne samochody. Popularność tych dwóch tematów rośnie nieprzerwanie od trzech lat – w kontekście obsługi klienta, lokalnej sieci, wieści o zagranicznych samochodach elektrycznych i oczekiwań względem polskiego pojazdu. Spada za to popularność zielonej energii (z wyjątkiem fotowoltaiki). Temat źródeł odnawialnych, choć angażuje, na dłuższą metę nie zyskuje na popularności – pokazuje analiza IRCenter.

Reklama
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2017

Sukces komercyjny firm wiąże się z zaangażowaniem w zrównoważony rozwój – raport Deloitte

Świat boryka się z problemami społecznymi i ekonomicznymi, z którymi rządy państw nie radzą sobie samodzielnie. Firmy zaś coraz częściej przekonują się, że trwały sukces komercyjny powinien być powiązany z zaangażowaniem na rzecz zrównoważonego rozwoju. Organizacje mają jednak problem z definiowaniem i komunikowaniem celu, na którym chcą się skoncentrować – pokazuje raport Deloitte.

Reklama