„I woda, i owocowy” – Tymbark z kampanią wprowadzającą na rynek H2Owoc
  • 1
  • 3
18.05.2018

„I woda, i owocowy” – Tymbark z kampanią wprowadzającą na rynek H2Owoc

Tymbark wprowadził do oferty napój H2Owoc. To połączenie wody i naturalnego soku owocowego. Produkt promowany jest m.in. w telewizji.

Jak podkreśla marka, H2Owoc nie zawiera cukru, słodzików i konserwantów. Napój dostępny jest w trzech smakach: ananasowym, malinowym i truskawkowym.

Kampania prowadzona jest w telewizji, na VoD oraz YouTube. Zaplanowano też w komunikację outdoorową na citylightach oraz w bankomatach, a także współpracę z influencerami. Konsumenci będą mogli poznać produkt dzięki ekspozycjom w punktach sprzedaży.

  • Kreacja: BrainBox
  • Dom mediowy: Starcom
  • 3

18 maja 2018

17 maja 2018