O Monecie, garłaczu i fortunie babci w kampanii Muzeum Narodowego w Poznaniu - Marketing przy Kawie
O Monecie, garłaczu i fortunie babci w kampanii Muzeum Narodowego w Poznaniu
  • 4
  • 0
16.05.2018

O Monecie, garłaczu i fortunie babci w kampanii Muzeum Narodowego w Poznaniu

Muzeum Narodowe w Poznaniu rozpoczęło kampanię, w której zachęca do odwiedzania swoich oddziałów. W jej ramach powstała seria humorystycznych filmów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 maja 2018