mBank z kolejną kampanią kierowaną do osiemnastolatków
  • 1
  • 0
18.05.2018

mBank z kolejną kampanią kierowaną do osiemnastolatków

mBank rozpoczął kolejną kampanię, w której zwraca się do osób obchodzących w tym roku 18. urodziny. Przekonuje o wyjątkowości urodzonych w 2000 r.

W internetowym spocie marka zwraca się do osób, które w tym roku stają się pełnoletnie. Podkreśla, że urodziły się na przełomie wieków, a jednocześnie są ostatnim rocznikiem poprzedniego tysiąclecia.

W filmie zatytułowanym „Czego chce rocznik 2000? Chce więcej!” marka zwraca też uwagę, że obecni osiemnastolatkowie żyją po swojemu. Są zawsze krok do przodu, a zamiast zbierać rzeczy, doświadczają.

W poprzednim roku marka zwracała się do rocznika 1999. Odwoływała się przy tym do atrybutów lat 80. i 90. XX w. Wywołało to pewne kontrowersje wśród starszych internautów. Zarzucali oni marce, że osoby urodzone pod koniec lat 90. nie doświadczyły zjawisk ukazanych w spocie.

17 maja 2018