„Rzeczy warszawskie” w kampanii na otwarcie wystawy głównej Muzeum Warszawy - Marketing przy Kawie
„Rzeczy warszawskie” w kampanii na otwarcie wystawy głównej Muzeum Warszawy
  • 1
  • 6
18.05.2018

„Rzeczy warszawskie” w kampanii na otwarcie wystawy głównej Muzeum Warszawy

9 czerwca Muzeum Warszawy otworzy drugą część wystawy głównej: „Rzeczy warszawskie”. W maju ruszyła kampania zapowiadająca to wydarzenie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 maja 2018

17 maja 2018