Warta pokazuje prawdziwe historie drogowe w kampanii reklamowej „Każdemu może się zdarzyć”
  • 1
  • 1
10.01.2024

Warta pokazuje prawdziwe historie drogowe w kampanii reklamowej „Każdemu może się zdarzyć”

Koncepcja kampanii Warty „Każdemu może się zdarzyć” opiera się na złamaniu szumu komunikacyjnego – standardowego przekazu reklamowego, który jest najczęściej spotykany w tej kategorii.

Ukazuje prawdziwe sytuacje drogowe i podkreśla ich losowość w sposób, który miliony odbiorców znają z sieci. Pokazanych sytuacji prawie każdy miał szansę doświadczyć.

Kampania składać się będzie ze spotów telewizyjnych i szerokozasięgowej kampanii digitalowej. Warta stawia w nich na młodszego niż wcześniej odbiorcę, poszukującego dobrych i sprawdzonych rozwiązań, adekwatnych do swojej rzeczywistości, języka i sposobu komunikacji.

Społeczna świadomość ubezpieczeń i potrzeba sprawczości w ostatnich latach wzrosła. Dlatego ukazując prawdziwe, niewyreżyserowane historie, marka przypomina o tym, że niebezpieczne sytuacje czyhają na każdego, a od ubezpieczenia dzieli tylko jeden telefon do agenta lub wizyta na stronie firmy.

W trakcie kampanii promowane będą przede wszystkim ubezpieczenia komunikacyjne. Spoty będą obecne w telewizji oraz internecie, w tym social mediach i YouTube.

Autorem kampanii jest agencja OS3.

  • 1
Warta pokazuje prawdziwe historie drogowe w kampanii reklamowej „Każdemu może się zdarzyć”

Warta pokazuje prawdziwe historie drogowe w kampanii reklamowej „Każdemu może się zdarzyć”

10 stycznia 2024