Robert Korzeniowski w pierwszej ogólnopolskiej kampanii reklamowej WeNet
  • 2
  • 2
6.09.2022

Robert Korzeniowski w pierwszej ogólnopolskiej kampanii reklamowej WeNet

5 września rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy technologicznej WeNet. Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP. Ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych firmy.

Kreacja spotów WeNet opiera się na historiach bohaterów kampanii. Są nimi:

  • właścicielka cukierni;
  • Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca.

Firma pomogła mu przenieść jego biznes do sieci, a on został ambasadorem marki. Spoty w kilku wersjach (6-, 15- i 30-sekundowych) są dostosowane do kanałów, w których będą wykorzystywane.

Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo powodzenie biznesu zależy dzisiaj od dobrej strony internetowej i profesjonalnego wsparcia doradcy internetowego. Przez wiele lat działałem na rzecz popularyzacji aktywności fizycznej zarówno w świecie rzeczywistym, jak i online. Teraz, dzięki pełniejszej obecności w sieci, mogę w sposób bardziej strategiczny podejść do promowania w Polsce konkretnych inicjatyw, które tworzę – zaznacza Robert Korzeniowski.

Kampania prowadzona będzie w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital

Spoty z udziałem m.in. Roberta Korzeniowskiego będzie można zobaczyć przez cały wrzesień w kilkudziesięciu programach telewizyjnych, w tym w TVN i Polsacie. Działania online potrwają dłużej. Obejmą komunikację na ogólnopolskich portalach internetowych i w mediach społecznościowych (Google, YouTube, Facebook). Zastosowane zostaną takie formaty jak wideo, search, display, content i mailingi.

WeNet dostrzega potencjał sektora MŚP

Małe i średnie firmy mierzą się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest brak czasu i możliwości, by we własnym zakresie efektywnie prowadzić promocję online swojego biznesu i rozbudowywać kanały dotarcia. We wdrażaniu narzędzi marketingowych ma zatem pomagać im ponad tysiąc doradców internetowych WeNet. Wszystko to w modelu bieżącego doradztwa internetowego i abonamentowym (subskrypcyjnym) modelu rozliczeń. Oferta produktów spółki obejmuje:

  • tworzenie stron WWW;
  • działania SEO;
  • lokalny marketing internetowy;
  • e-commerce.

Koncepcją kreatywną kampanii i produkcją spotów zajęła się agencja Change. Dodatkowe wsparcie kreatywne online – Spot & Dot. Planowanie i zakup mediów:

  • TV – Value Media;
  • digital – Sales & More.
  • 2
WeNet promuje ofertę dla małych i średnich firm

WeNet promuje ofertę dla małych i średnich firm

WeNet promuje ofertę dla małych i średnich firm
 

6 września 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Meta i „Twórcy jutra”. Kampania, która udowadnia, że kreatywność w mediach społecznościowych nie ma granic

Meta zaprasza do współpracy twórców z piętnastu rynków w regionie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Ogłasza swój pierwszy program ambasadorski pod nazwą „Twórcy jutra”. Wraz ze zmieniającymi się technologiami i mediami społecznościowymi firma chce wykorzystać swoje platformy, aby dać głos młodemu, inspirującemu pokoleniu twórców internetowych. Chce pozwolić im realizować swoje pasje oraz zdobywać nowych obserwujących.

5 września 2022