Do 31 stycznia trwają zgłoszenia do konkursu Polish Contact Center Awards
  • 0
  • 1
10.01.2024

Do 31 stycznia trwają zgłoszenia do konkursu Polish Contact Center Awards

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ogłasza nabór zgłoszeń do konkursu Polish Contact Center Awards 2024 (PCCA).

Główne cele konkursu Polish Contact Center Awards to:

  • Rozwój i promocja branży poprzez identyfikację najwyższych standardów w obszarze zdalnej komunikacji z klientami.
  • Promocja firm i osób, które wdrażają je w codzienną praktykę.
  • Wybór najlepszych w branży zarówno w kategorii firm, jak i osób indywidualnych oraz zespołów.

W ostatnich latach można było obserwować intensywną ewolucję modelu zarządzania relacjami z klientem. Zdalne kanały komunikacji stały się nie tylko powszechnie akceptowanym, ale także naturalnym narzędziem społecznej i marketingowej interakcji.

Organizacje stale rozwijają swoje kompetencje w obszarze zdalnej komunikacji. Sprzyja to nowemu etapowi rozwoju rynku. Ta zmiana wpływa na rozwój projektu PCCA.

– Nagrody przyznawane co roku przez jury PCCA 2024 podkreślą osiągnięcia organizacji, które koncentrują się na wysokich standardach relacji z klientami. To nie tylko dodatkowe wartości biznesowe, lecz także społeczne. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych firm i ekspertów oraz aktualizacja najwyższych standardów zarządzania jednostkami zdalnej komunikacji z klientem. Działania te przyczyniają się do budowy wartości marek. W obecnej sytuacji ma to szczególne znaczenie – mówi Urszula Zarańska, dyrektorka generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

„Ucz się i rozwijaj z najlepszymi” – hasło przyświecające konkursowi wskazuje, że organizacje i profesjonaliści z branży mają szansę nie tylko na uzyskanie tytułu najlepszego. Także na zdobycie nowych umiejętności i rozwijanie się z liderami branży.

Gala wręczenia nagród odbędzie się w maju 2024 r. Zgłoszenia do konkursu można dokonać poprzez stronę internetową www.pcca.pl. Termin zgłoszeń upływa 31 stycznia 2024 r.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

  • 1
Polish Contact Center Awards 2024

Polish Contact Center Awards 2024

9 stycznia 2024