Maja Włoszczowska i Robert Korzeniowski w kampanii WeNet dla MŚP
  • 3
  • 6
10.01.2024

Maja Włoszczowska i Robert Korzeniowski w kampanii WeNet dla MŚP

9 stycznia wystartowała kampania wizerunkowa WeNet. W spotach zobaczymy nową ambasadorkę marki – Maję Włoszczowską. Oprócz niej wystąpi dotychczasowy ambasador – Robert Korzeniowski.

Kampania z hasłem „Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet” adresowana jest do przedsiębiorców sektora MŚP, dla których ważny jest zasięg lokalny i budowanie rozpoznawalności w najbliższym otoczeniu. Kluczowym przekazem kampanii jest rola strony internetowej w prowadzeniu biznesu.

Spoty przedstawiają historie bohaterów kampanii, którymi są Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec i Maja Włoszczowska, dwukrotna wicemistrzyni olimpijska w Pekinie 2008 i Rio de Janeiro 2016. Prezentują także historie sukcesów lokalnych przedsiębiorców: fryzjera i stolarki, którzy budują swoją rozpoznawalność w sieci na lokalnych rynkach. W następnych kreacjach pojawią się mechanik rowerowy oraz elektryk.

Robert i Maja, oprócz inicjatyw związanych ze sportem, prowadzą także działalność biznesową, jak np. Fundacja Roberta Korzeniowskiego, klub sportowy RK Athletics czy prowadzone przez nich wykłady motywacyjne, prelekcje, kolarskie obozy sportowe.

Kampania wystartowała 9 stycznia. Integralną jej częścią są działania digital w ogólnopolskich portalach internetowych oraz mediach społecznościowych, w tym w Google, YouTube, Facebook. Obejmują one formaty wideo, search, display, content i e-mailingi.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada agencja FilmCloud. Planowaniem i zakupem mediów w digitalu zajmuje się Sales & More.

  • 6
Włoszczowska w kampanii WeNet

Włoszczowska w kampanii WeNet

Korzeniowski w kampanii WeNet

Korzeniowski w kampanii WeNet

Korzeniowski w kampanii WeNet
Korzeniowski w kampanii WeNet
Włoszczowska w kampanii WeNet
Włoszczowska w kampanii WeNet

10 stycznia 2024

9 stycznia 2024