Warta kieruje reklamy do młodszych odbiorców - Marketing przy Kawie
Warta rusza z nową odsłoną kampanii telewizyjnej „Każdemu może się…”
  • 1
  • 1
5.04.2023

Warta rusza z nową odsłoną kampanii telewizyjnej „Każdemu może się…”

Spoty Warty promują ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i życiowe. Podkreślą nowoczesny sposób nabywania ubezpieczeń oraz korzyści produktowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56049 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 kwietnia 2023