W Warszawie powstał lokal, który sprzedaje gofry w kształcie penisów i wagin
  • 0
  • 3
8.07.2022

W Warszawie powstał lokal, który sprzedaje gofry w kształcie penisów i wagin

Na początku lipca w Warszawie otwarto lokal Dickery oferujący kontrowersyjne gofry. Sprzedawane wypieki mają kształt męskich i żeńskich genitaliów. To drugi punkt marki. Pierwszy funkcjonuje we Wrocławiu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2022

Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ i Adform prezentują wyniki kampanii 1st party cookies

Nadchodzi zmiana rynkowa, jaką jest utrata 3rd party cookies. Wzrasta też trend ochrony prywatności użytkownika w sieci. Przygotowując się do tego, Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ (dawniej Smart) i Adform przeprowadziły pierwszą szerokozasięgową kampanię wykorzystującą 1st party cookies. Test wykazał skuteczność JustID – alternatywnego systemu identyfikacji użytkowników w świecie 1st party cookies opracowanego przez Justtag Group zarówno w środowisku Adform, jak i Equativ.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2022

„Match Your Flow” – ruszyła kampania wizerunkowa marki Phlov by Anna Lewandowska

Marka naturalnych i wegańskich kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska rozpoczęła działania wizerunkowe w ramach kampanii „Match Your Flow”. Jej celem jest przypomnienie, że produkty marki dopasowują się do rytmu życia i potrzeb skóry każdej kobiety. Dla wzmocnienia tego przekazu do udziału w kampanii Anna Lewandowska zaprosiła cztery kobiety, z którymi łączą ją wyjątkowe relacje.