W Warszawie powstał lokal, który sprzedaje gofry w kształcie penisów i wagin
  • 0
  • 3
8.07.2022

W Warszawie powstał lokal, który sprzedaje gofry w kształcie penisów i wagin

Na początku lipca w Warszawie otwarto lokal Dickery oferujący kontrowersyjne gofry. Sprzedawane wypieki mają kształt męskich i żeńskich genitaliów. To drugi punkt marki. Pierwszy funkcjonuje we Wrocławiu.

Gofry o nazwie Shero i Hero oblane są belgijską czekoladą i serwowane z owocami. W wydanym na Facebooku oświadczeniu właściciele lokalu podkreślili, że spodziewali się kontrowersji, jakie wywołają. Tłumaczą jednak, że ich gofry nie mają szokować, ale przywoływać „myśli o radości, równości i akceptacji”. Przekonują też, że nie chcą godzić się na polską rzeczywistość, która „nie mówi za dużo o seksualności i nie pozwala nam być sobą”.

Otwarcie lokalu Dickery spotkało się jednak raczej z nieprzychylnym odbiorem, o czym Polacy pisali w mediach społecznościowych. Sprawę skomentował też m.in. Krzysztof Bosak. Pisał o „najgorszym ścieku świata zachodniego”, który „wlał się już do Polski, niszczy serca, umysły i ciała dzieci i młodzieży”.

  • 3
Powstał lokal, który sprzedaje gofry w kształcie penisów i wagin

Powstał lokal, który sprzedaje gofry w kształcie penisów i wagin

Powstał lokal, który sprzedaje gofry w kształcie penisów i wagin
Powstał lokal, który sprzedaje gofry w kształcie penisów i wagin
 

8 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2022

Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ i Adform prezentują wyniki kampanii 1st party cookies

Nadchodzi zmiana rynkowa, jaką jest utrata 3rd party cookies. Wzrasta też trend ochrony prywatności użytkownika w sieci. Przygotowując się do tego, Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ (dawniej Smart) i Adform przeprowadziły pierwszą szerokozasięgową kampanię wykorzystującą 1st party cookies. Test wykazał skuteczność JustID – alternatywnego systemu identyfikacji użytkowników w świecie 1st party cookies opracowanego przez Justtag Group zarówno w środowisku Adform, jak i Equativ.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2022

„Match Your Flow” – ruszyła kampania wizerunkowa marki Phlov by Anna Lewandowska

Marka naturalnych i wegańskich kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska rozpoczęła działania wizerunkowe w ramach kampanii „Match Your Flow”. Jej celem jest przypomnienie, że produkty marki dopasowują się do rytmu życia i potrzeb skóry każdej kobiety. Dla wzmocnienia tego przekazu do udziału w kampanii Anna Lewandowska zaprosiła cztery kobiety, z którymi łączą ją wyjątkowe relacje.