0 2 0 0 0 10.06.2022Badanie Influence Power Index Mediacomu. Influencerzy lepsi od celebrytów – bardziej spontaniczni i wiarygodniChoć celebryci mogą poszczycić się znacznie większą rozpoznawalnością wśród respondentów, internetowi influencerzy mają wyraźniej zarysowany wizerunek. Twórcy internetowi uzyskują przeciętnie wyższe noty na wszystkich zdefiniowanych atrybutach wizerunkowych. Takie wyniki przynosi tegoroczna edycja corocznego autorskiego badania MediaCom Influence Power Index.
0 5 0 0 0 10.06.2022„Raport Strategiczny Internet 2021/2022” – premiera podczas Forum IAB 2022Ponad 90 autorytetów dyskutowało podczas trzech dni Forum IAB 2022 na temat zmian, które zaszły w świecie online przez ostatnie dwa lata. Podczas wydarzenia premierę miał również „Raport Strategiczny Internet 2021/2022”.
1 1 0 0 0 10.06.2022Ruszył podcast grupy Evry1 – pierwszym rozmówcą Karol Sadaj z Aion BankuJuż jest dostępny pierwszy odcinek podcastu grupy Evry1. Gospodarzem tego odcinka jest Szymon Sikorski (Publicon), a rozmówcą – Karol Sadaj (Aion Bank).
0 3 0 0 3 10.06.2022Gang Weneraków – poznańska Przychodnia Stonewall z programem lojalnościowymZa test lub pakiet badań w kierunku chorób przenoszonych drogą płciową otrzymuje się pieczątkę. Po zebraniu 10 pieczątek można stać się posiadaczem pluszowej maskotki – jednego z członków Gangu Weneraków. Program realizuje Przychodnia Stonewall.
1 1 0 0 0 10.06.2022 Aktualizacja: 15:4731.08.2022Pizza od rapera Kizo w ŻabceW Żabce od końca maja dostępna jest mrożona pizza Sukcesiliana, stworzona przez rapera Kizo (Patryk Woziński). Wprowadzeniu produktu towarzyszy spot utrzymany w klimacie filmów gangsterskich.
0 3 0 0 0 9.06.2022Polacy nie są nastawieni entuzjastycznie do wirtualnej rzeczywistości – badanie Instytutu IPCW mediach toczy się dyskusja o rosnącym wpływie wirtualnej rzeczywistości (VR) na otaczający świat, rozrywkę, naukę, kreowanie własnego wizerunku w sieci. Wyniki badań przeprowadzonych przez Instytut IPC wskazują jednak, że temat ten budzi wśród Polaków więcej obaw niż entuzjazmu.
1 3 0 0 0 9.06.2022„Cukier z buraków cukrowych” – marka Cukier Królewski zmieniła nazwę flagowego produktu i ruszyła z kampaniąMarka Cukier Królewski zmieniła nazwę i opakowanie flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako „cukier z buraków cukrowych”. Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem „Piecz, Przerabiaj, Podziel się!”.
2 1 0 0 0 9.06.2022„Wszystkie dzieciaki są równie dobre” – druga odsłona kampanii marki ElectroluxElectrolux kontynuuje swoje działania na rzecz promowania równych szans dla wszystkich. W spocie wspierającym dziecięcy turniej piłki nożnej walczy z podziałami na „aktywności kobiece” i „aktywności męskie”.
1 1 0 0 0 9.06.2022„Wypasiony mom plon” – wakacyjna reklama Providenta z góralami i białym niedźwiedziemTrójka muzyków w każdym kolejnym spocie Providenta zmienia swój image. Tym razem wciela się w góralską kapelę, żeby zaśpiewać o „megałofercie” Providenta.
0 8 0 0 0 9.06.2022„Nie dla gazu” – Greenpeace zanurkowało do gazociągu Nord Stream 1Greenpeace wraz z grupą nurków dotarł do położonego na dnie Bałtyku gazociągu Nord Stream 1. Nurkowie z hasłami „Nie dla gazu”, „Stop gas, stop war!” i „Gas embargo now” protestują wobec uzależnienia krajów członkowskich od paliw kopalnych.