Nowy format Orlen w Ruchu dostępny w Warszawie
  • 0
  • 3
8.07.2022

Nowy format Orlen w Ruchu dostępny w Warszawie

PKN Orlen rozwija sieć detaliczną poprzez udostępnianie nowych rozwiązań i wykorzystanie synergii w biznesie. Nowy format Orlen w Ruchu jest już dostępny dla klientów w Warszawie, gdzie w najbliższych tygodniach powstaną kolejne punkty tego typu.

Punkt Orlen w Ruchu w nowym formacie łączy elementy kiosku z nowymi rozwiązaniami. Specjalnie zaprojektowana bryła o większej powierzchni umożliwia urozmaicenie asortymentu. Ma też zwiększać komfort zakupów dla klientów. Z pierwszego punktu w tym formacie można już skorzystać przy ul. Żelaznej 41 w Warszawie. Do końca roku planowane jest otwarcie około pięćdziesięciu punktów w całej Polsce.

Nowy format pozwala na wejście do środka do klimatyzowanego pomieszczenia. Dotychczas zakupy robiono przez okienko, które nie dawało możliwości poznania w pełni asortymentu. Oprócz stałych produktów, takich jak prasa, bilety czy napoje, dostępna jest też kawa fair trade znana ze Stop Cafe. Kioski zmieniły się także z zewnątrz. Przeszklona powierzchnia pozwala na lepszą ekspozycję dostępnego towaru.

  • 3
Nowy format Orlen w Ruchu już w Warszawie

Nowy format Orlen w Ruchu już w Warszawie

Nowy format Orlen w Ruchu już w Warszawie
Nowy format Orlen w Ruchu już w Warszawie
 

8 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2022

Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ i Adform prezentują wyniki kampanii 1st party cookies

Nadchodzi zmiana rynkowa, jaką jest utrata 3rd party cookies. Wzrasta też trend ochrony prywatności użytkownika w sieci. Przygotowując się do tego, Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ (dawniej Smart) i Adform przeprowadziły pierwszą szerokozasięgową kampanię wykorzystującą 1st party cookies. Test wykazał skuteczność JustID – alternatywnego systemu identyfikacji użytkowników w świecie 1st party cookies opracowanego przez Justtag Group zarówno w środowisku Adform, jak i Equativ.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2022

„Match Your Flow” – ruszyła kampania wizerunkowa marki Phlov by Anna Lewandowska

Marka naturalnych i wegańskich kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska rozpoczęła działania wizerunkowe w ramach kampanii „Match Your Flow”. Jej celem jest przypomnienie, że produkty marki dopasowują się do rytmu życia i potrzeb skóry każdej kobiety. Dla wzmocnienia tego przekazu do udziału w kampanii Anna Lewandowska zaprosiła cztery kobiety, z którymi łączą ją wyjątkowe relacje.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2022

Marki luksusowe odporne na zawirowania gospodarcze. Wnioski z badania BrandZ firmy Kantar

W tegorocznym rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2022 najwyższą wartość w kategorii dóbr luksusowych ma Louis Vuitton. Marka ta osiągnęła poziom 124,3 mld dol., rosnąc o 64% w stosunku do 2021 r. Opublikowane badanie pokazuje nadzwyczajny łączny wzrost wartości marek w całej kategorii dóbr luksusowych – szybszy niż w innych sektorach. Marki ze świata luksusu wzrosły razem o 45% rok do roku. Pierwsza dziesiątka z tej kategorii jest warta łącznie 344,4 mld dol.