Usługi subskrypcyjne coraz popularniejsze wśród Polaków. Dominuje rozrywka – pokazuje badanie Blue Media
  • 0
  • 4
9.09.2021

Usługi subskrypcyjne coraz popularniejsze wśród Polaków. Dominuje rozrywka – pokazuje badanie Blue Media

Sześciu na dziesięciu Polaków korzysta z internetowych usług subskrypcyjnych. Połowa z nich wybiera je ze względu na wygodę – wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media „Finanse Polaków w czasach pandemii”. Najczęściej decydujemy się na te usługi cykliczne, które zapewniają nam dostęp do rozrywki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2021

Możliwości dużych reklamodawców w zakresie działań w mediach są mniejsze niż ich aspiracje. Wyniki badania WFA

E-commerce, mierzalność, transparentność, działania in house i ESG są obszarami, w których aktualna wydajność i istniejące możliwości nie są dla marek wystarczające. Jak wynika z badania przeprowadzonych przez World Federation od Advertisers we współpracy z firmą Ebiquity, duże międzynarodowe firmy wciąż stoją przed sporymi wyzwaniami w zakresie realizowania swych aspiracji.