„Mam plan na szczęście” – kolejna odsłona kampanii Providenta
  • 1
  • 1
4.03.2021

„Mam plan na szczęście” – kolejna odsłona kampanii Providenta

Provident Polska wystartował z kolejną odsłoną kampanii opartej na przeboju z 2000 r. W nowych spotach marka koncentruje się na pozytywnych emocjach, jakich podczas pandemii mogą dostarczyć proste plany.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2021

Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej – wnioski z badania płac i stawek 2021

Coroczne badanie wynagrodzeń w sektorze komunikacji marketingowej, prowadzone przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w 2021 r. objęło łącznie 75 firm i marek. Analiza danych płacowych o 5328 pracownikach potwierdziła liczebną przewagę kobiet w sektorze, a jednocześnie określiła poziom nierówności płac pomiędzy płciami. W zestawieniu pojawiły się także wyceny nowych stanowisk, m.in. z obszaru e-commerce i UX.